Wednesday, August 10, 2011

Faizal Hussein

Dah pegang jawatan penganggur terhormat ni banyaklah masa yang aku habiskan depan TV.Banyak jugaklah drama-drama yang aku layan.hahahaha.ishh ishh bulan puasa ni kan lebih elok banyakkan beribadat.Bila banyak layan drama-drama melayu tetiba banyak pulak pelakon-pelakon yang aku minat.Padahal sebelum ni aku tengok diaorang biasa-biasa jer.Sekarang ni aku tengah kemaruk gila minat dekat faizal hussein.erkk betul ke ayat aku nih?Zaman-zaman kecik dulu suka dia berlakon drama yang ada silat-silat.Nampak macho!!!Sekarang drama dia yang aku selalu layan adalah Kembar Kecoh TV9 (jadi ayah), Izinkan Abang Pergi TV2 (hero) dan  Seharum Kenanga TV2(hero jugak).




1 comment:

  1. hai kalau saya nak tengok balik drama kembar kecoh tu boleh tengok kat mana yeaaa

    ReplyDelete