Sunday, May 27, 2012

NOVEL

Arghhhhh...stress aku!!! Novel yang aku beli dua minggu lepas tak habis baca lagi. Satu hari mampu habiskan satu bab je. Kalau Kak Noni atau Im rasanya mampu je diaorang habiskan dalam satu hari (opsss ter"mention" nama korang pulak.Minta ampun!!!hehehe


Ni la novel yang aku baca tak habis-habis tu. Dari bulan Mac lagi aku cari novel ni. Dua minggu lepas baru jumpa dekat Syarikat Muda Osman. Kalau kat Kelantan, novel-novel baru memang lambat sampai ek ? Rasa tak adil jer. Walaupun aku bukan kaki novel tapi aku bersimpati kepada penggemar novel di Kelantan yang terpaksa order online novel kegemaran mereka sebab lambat masuk di pasaran. Ke aku jer yang payah nak jumpa novel yang aku nak, orang lain senang jer.

Hmmm...ingat nak beli novel bila dapat gaji nanti tapi bila kenangkan banyak hal yang nak kena setel terpaksalah tangguhkan dulu hasrat tu. Rasa nak beli novel STANZA CINTA walaupun tu novel dah lama berada di pasaran tapi tak tahulah kenapa hati ni meronta-ronta minta diri ini belikan novel tu. Drama Stanza Cinta dekat TV3 dulu pun best jadi nak bacalah macam mana jalan cerita novel pula.

2 comments:

  1. best ke novel nih?kalau best nak jugak rembat satu huhuhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. haahaha..not bad la...ayt die pn cm rileks2 jer..x stres bc..hehehe...

      Delete