Friday, May 25, 2012

Amanlah dikau disana

24 Mei 2012

Sedar tak sedar tarikh hari ini genap 14 tahun arwah meninggalkan aku sekeluarga. Rasa sedih sebab tiba waktu malam baru aku tersedar akan tarikh tersebut. Untuk sebut kenangan dengan arwah mak memang banyak dan biarlah aku semat memori itu  sehingga akhir hayat aku.

Sedih sebab arwah mak tak dapat tengok kejayaan aku mendapat segulung ijazah. Serius masa majlis konvokesyen aku berlangsung,wajah arwah mak bermain-main di fikiran aku. Aku bayangkan arwah mak senyum tengok aku. Rasa sedih jer masa tu.

Mak, walaupun dikau disana aku tetap mendoakan kesejahteraanmu.Moga dikau aman dan bahagia disana dan ditempatkan dalam kalangan orang-orang beriman.





1 comment:

  1. leha, be strong..semoga arwah dalam kalangan orang yang beriman..al fatihah.

    ReplyDelete