Thursday, May 19, 2011

Yahooo...dah siap

Yes, thesis aku dah siap..tunggu viva jer..
Sabar-sabar sikit je lagi...
Sabarkan separuh dari iman...
Sabar tu kan indah


Cepatlah viva,nak kerja cepat-cepat
Nak tolong famili ni...
Tak sabar nak tunggu bulan 10
Hari konvokesyen UIAM


Cepatlah...cepatlah...cepatlah 
 |
 |

 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
V

Tetiba..bunyi alarm clock..aku bangun sambil mengosok-gosok mata yang masih mengantuk.argghhh.tension bilamana apa yang aku perkatakan di atas itu adalah illusi di dalam mimpi..tetapi realiti,thesis aku masih tak siap lagi..masih tekun membuat analisis..entah apa lah yang aku analisis..sampai la ni tak siap-siap lagi...boleh tak tak nak buat thesis tapi nak grad??boleh!!!!!nak kena sepak?hahahaha....

1 comment:

  1. hoho azza pun selalu mimpi thesis dah siap... wuwuuwuw

    ReplyDelete