Monday, May 16, 2011

"KITA" ditakdirkan berpisah

Aku harus menerima hakikat yang mana kita ditakdirkan berpisah
Hampir 4 tahun aku bersama denganmu
Perlahan-lahan aku menelan kepahitan ini
Tetapi boleh dikatakan saban hari dan waktu
Bayanganmu tidak pernah hilang dari pandanganku
Rindu padamu tidak dapat dibendung lagi
Aku hampir-hampir menangis pabila mendapat berita yang kita perlu berpisah
Kesetiaan yang dibina hampir 4 tahun berkecai begitu sahaja
Aku merayu-rayu supaya perpisahan ini tidak terjadi
Namun rayuan ku tidak dilayan oleh insan tersebut
Malah,insan tersebut mahu memisahkan kita supaya engkau jauh dari pandanganku
Alhamdulillah,nasib baik aku bertindak bijak
Walaupun kita terpaksa berpisah
Namun aku masih boleh memerhatikanmu
Walaupun hati ini terseksa dan perit








P/S: Aku merinduimu,BLOK I, Mahallah Asiah,IIUM

No comments:

Post a Comment