Tuesday, March 15, 2011

K.A.P.A.L T.E.R.B.A.N.G



Aku suka sangat tengok kapal terbang
Lebih-lebih lagi pada waktu malam
Dulu-dulu selalu dongak ke langit dan bila nampak cahaya dari kapal terbang
Aku jadi gembira sambil hati berkata "Bila la dapat merasa naik kapal terbang..hmmmm"

Sekarang ni tabiat tu masih ada
Walaupun dah merasai pengalaman naik kapal terbang
Tapi tak tahu kenapa aku masih setia dengan tabiat tu
Kadang-kadang terfikir aku dibuatnya

Selepas sesi fikir-fikir 2 kemungkinan kenapa aku suka tengok kapal terbang:

1.Kemungkinan akan melancong @ berjalan-jalan ke negara orang lagi....suka-suka-suka (gaya Upin Ipin)
2.Kemungkinan jodoh aku dengan PILOT....suka sangat-sangat!!!!!hahahaha...tak leh belah betul aku punya kemungkinan..gatai....



Drama TV bersiri dari Hong Kong "Triumph In The Skies" la yang menyebabkan aku suka tengok kapal terbang.Cerita ni ditayangkan sekitar tahun 2003 di TV3 pukul 6.00 petang...selalu tertunggu-tunggu drama ni....kalau melepas memang frust...

p/s: Tak sabar nak kerja nak kumpul duit banyak-banyak then pergi melancong..hooray...tapi projek tahun akhir tak siap lagi..macam mana ni :(

No comments:

Post a Comment